Volné pracovní místo  Specialista zákaznického servisu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Dovozce automobilů

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:

  • Přijímání a zpracování telefonických požadavků, dotazů a reklamací a příchozí korespondence od zákazníků, se zaměřením na produkty a služby
  • Komunikace se zákazníky, autorizovanými servisy, prodejními manažery a techniky společnosti
  • Koordinace veškerých aktivit vedoucích k vyřešení požadavků a reklamací

Požadujeme

Vhodný kandidát by měl splňovat následující kritéria:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Praxe v Call centru či jiné zkušenosti v oblasti zákaznického servisu vítány
  • Proklientská orientace, velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost jednání na všech úrovních
  • Odolnost proti stresu
  • Znalost práce na PC
  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Nabízíme

Nabízíme:

  • Zázemí mezinárodní společnosti
  • Práci v mladém kolektivu
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Odpovídající platové ohodnocení

Jiná sdělení

Práce na plný úvazek. První 2-3 měsíce práce na dohodu konanou mimo pracovní poměr. Další spolupráce již formou pracovní smlouvy.

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis na E-mailovou adresu použijte odpovědní formulář
 Zpět