Volné pracovní místo  Specialista zákaznického servisu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • Komunikace se zákazníkem v anglickém a německém jazyce
  • Zpracování objednávek, zakázek
  • Zadání příchozích prodejních zakázek do distribučního systému
  • Monitorování objednávek
  • Řešení požadavků zákazníka s důrazem na přesnost a včasné vyřešení zakázky

Požadujeme

  • Pokročilou znalost excelu
  • Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni B2
  • Pokročilou znalost německého jazyka na úrovni B2-C1
  • Zájem o práci s opakujícími se úkoly
  • Odolnost vůči stresu, asertivní vystupování
  • Přesnost a smysl pro detail
  • Flexibilita, týmový hráč

Nabízíme

  • Možnost realizovat se a růst v prostředí nadnárodní společnosti
  • Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a k jejich práci
  • Dotované stravování
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání
  • Firemní akce, slevy na produkty zákazníků
  • Roční odměny, příspěvek na penzijní připojištění
  • Dovolenou navíc

Jiná sdělení

V případě zájmu zašlete prosím Vaše strukturované CV
 Zpět