O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- řídí, plánuje a organizuje sklad náhradních dílů – výdej, odpis, objednání náhradních dílů
- provádí objednávání náhradních dílů a spotřebního materiálu
- podílí se na odstraňování poruch zařízení
- spolupracuje při provádění předepsané údržby všech strojů
- zodpovídá za kvalitu náhradních dílů pro výrobní zařízení
- zodpovídá za doplňování skladu náhradních dílů materiálem
Požadujeme
- SOU / SŠ strojní nebo elektro; zaměření na skladovací systémy nebo logistiku v oblasti průmyslové automatizace
- praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- znalost práce na PC – MS Office, SAP
- znalost pravidel 5S, TMP, SMED
- aktivní znalost anglického jazyka podmínkou
- ochota pracovat ve směnném režimu
- spolehlivost, samostatnost
Nabízíme
- práce ve stabilní společnosti
- smlouva na HPP
- odpovídající mzdové ohodnocení