Volné pracovní místo Supervizor zákaznického servisu kvality
Lokalita
a další
Firma
AGENTURA FALA s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
O firmě
AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZPopis pracovní nabídky
Pro velkou společnost, působící v automobilovém průmyslu hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici: Supervizor zákaznického servisu kvalityKlíčové činnosti:
- řízení týmu zákaznického servisu kvality
- příprava zpráv o kvalitě zákazníků pro management (Weekly report, 8D status report)
- analýza výpadků (5M, DeepDrill and Wide)
- organizace 8D status meetingu
- řešení kvalitativních neshod se zákazníky (0km, Warranty)
- iniciace zablokování potenciálně neshodných dílů v StB
- příjem reklamovaného zboží a řízení izolačního skladu RE
- analýza reklamovaných neshod a zjištění příčin
- vyřízení reklamace pro obchodní stránce (zpětné odeslání, šrotace, výměna apod.)
- iniciace odstranění příčin závad - komunikace s QE/MEvýrobou
- provádění Line-Walk auditů/kontrola a vyhodnocení efektivity nápravných opatření k reklamacím
- spolupráce s project leaderem na přípravě nových projektů a to především ve fázi uvolnění výrobku (PPAP) a procesu (2DP, SPR, atd.)
Požadujeme
- VŠ, příp. SŠ vzdělání technického směru (+ 5 let praxe)
- min. 2 roky praxe v oblasti kvality
- aktivní znalost AJ, příp. NJ
- znalost metodiky G8D
- schopnost orientace v technické dokumentaci
- praxe ve vedení lidí
Nabízíme
- zázemí stabilní a perspektivní mezinárodní společnosti
- týden dovolené navíc
- dobré platové podmínky + další finanční bonusy
- výuka cizích jazyků
- zaškolení a možnost absolvování kurzů a školení
Nástup: ihned
Lokalita: Praha východ