Volné pracovní místo  Supervizor zákaznického servisu kvality

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Popis pracovní nabídky

Pro velkou společnost, působící v automobilovém průmyslu hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici: Supervizor zákaznického servisu kvality

Klíčové činnosti:
  • řízení týmu zákaznického servisu kvality
  • příprava zpráv o kvalitě zákazníků pro management (Weekly report, 8D status report)
  • analýza výpadků (5M, DeepDrill and Wide)
  • organizace 8D status meetingu
  • řešení kvalitativních neshod se zákazníky (0km, Warranty)
  • iniciace zablokování potenciálně neshodných dílů v StB
  • příjem reklamovaného zboží a řízení izolačního skladu RE
  • analýza reklamovaných neshod a zjištění příčin
  • vyřízení reklamace pro obchodní stránce (zpětné odeslání, šrotace, výměna apod.)
  • iniciace odstranění příčin závad - komunikace s QE/MEvýrobou
  • provádění Line-Walk auditů/kontrola a vyhodnocení efektivity nápravných opatření k reklamacím
  • spolupráce s project leaderem na přípravě nových projektů a to především ve fázi uvolnění výrobku (PPAP) a procesu (2DP, SPR, atd.)

Požadujeme

  • VŠ, příp. SŠ vzdělání technického směru (+ 5 let praxe)
  • min. 2 roky praxe v oblasti kvality
  • aktivní znalost AJ, příp. NJ
  • znalost metodiky G8D
  • schopnost orientace v technické dokumentaci
  • praxe ve vedení lidí

Nabízíme

  • zázemí stabilní a perspektivní mezinárodní společnosti
  • týden dovolené navíc
  • dobré platové podmínky + další finanční bonusy
  • výuka cizích jazyků
  • zaškolení a možnost absolvování kurzů a školení

Nástup: ihned
Lokalita: Praha východ

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět