Volné pracovní místo TECHNICAL CUSTOMER SERVICE ASSISTANT

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

For our client – an international company – we are searching for a suitable and highly motivated candidate for the position of Technical customer service assistant:

Your profile:
As a person you have an extroverted personality, you are honest, have a good sense of humor and
a pleasant attitude toward colleagues and new challenges. Flexibility is important as the job may include education and customer related travels.

Responsibilities:

  • Replying to customer requests by mail or phone
  • Claim handling, analyzing and correction of production related issues
  • Advise customers about maintenance manuals, technical and installation information
  • Providing customers with Certificates – TÜV and ISO
  • Creating product information and it’s distribution to all sales markets
  • Update and maintain IT systems.
  • Daily operation of Hotline (Phone-Email)
  • Take part in Quality meetings and customer seminars
  • In direct contact with Sales, Production, QI and Logistic department
  • Reporting to Logistics Manager

Požadujeme

You will be part of an organization where 90 % of all communication takes place in English. A very high level of spoken and written English is required.
 

  • Fluent communication in spoken & written English language is a must. 
  • High level of communication skills / ability to explain technical changes
  • University education technically or service oriented preferred
  • Experience in customer support and technical issues preferred
  • Extroverted, motivated and self driven personality
  • Good knowledge of MS–Office is required.

Nabízíme

We are offering unique opportunity to work in an international company with motivating environment and benefits. Salary: You will be paid according to experience. For the right person we will offer an attractive salary after a 3 month test period.

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

BACK OFFICE MANAGER – TECHNOLOGICKÁ SPOLEČNOST (25.000 - 40.000,-...
Chcete se pohybovat v prostředí vědců a expertů vyvíjejících přelomovou technologii? Jste samostatná a organizačně schopná? Hovoříte anglicky? Pak jste to třeba právě Vy, koho hledáme! Pro inovativní společnost hledáme kandidá ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes
BACK OFFICE MANAGER (20.000 - 30.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní výzvu? Máte zkušenosti v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš nadřízený? Hovoříte anglicky nebo německy? Pak jste ten, kterého právě hledáme! Strojírenská společnost hledá do svého týmu ...
Advantage Consulting, s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
dnes
STOCK AND SALES SUPPORT (PART-TIME)
Ref. č.: 16-12-223243. <ul> <li> administrativní podpora (nabídky, fakturace,etc.)</li> <li> komunikace v AJ (převážne psaná forma)</li> <li> občasná pomoc ve skladu </li> <li> jednoduchá úprava webu (dostupnosti produktů,překlad ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno - město Zkrácený úvazek
týden
ZÁKAZNICKÝ SERVIS S NĚMČINOU - MIKULOV
Ref. č.: 16-28-224294. Hledáme německy mluvící kandidáty na pozici Specialista zákaznického servisu!<br/> <ul> <li> Denní komunikace se zákazníkem ohledně výrobků, cen, reklamací</li> <li> Přijímaní objednávek</li> <li> Souvisejí ...
Grafton Recruitment s.r.o. Mikulov Plný úvazek
týden
ZÁKAZNICKÝ SERVIS S MAĎARŠTINOU - MIKULOV
Ref. č.: 16-28-224295. Hledáme maďarsky mluvící kandidáty na pozici Specialista zákaznického servisu!<br/> <ul> <li> Denní komunikace se zákazníkem ohledně výrobků, cen, reklamací</li> <li> Přijímaní objednávek</li> <li> Souvisej ...
Grafton Recruitment s.r.o. Mikulov Plný úvazek
týden
DO NOVÉHO ROKU S NOVOU PRACÍ! Telefonní specialista - I 40.000 KČ...
Jsme moderní Brněnské call centrum se sídlem v centru. Mimo skvělé dostupnosti MHD nabízíme slušný plat a ručíme za to, že se v práci nebudete nudit. Jedná se o pozici operátora pro aktivní telemarketing.
FORMICA Group, s.r.o. Brno Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno