Volné pracovní místo  Technical Support 1st level - RUSSIAN and ENGLISH

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • Assists the users within appropriate customer service standards
  • Providing technical help to customers - laptops, mobile phones, tablets, MP3s etc.
  • Handle first contact with users using different media (answer calls, online chats, e-mails and etc.)
  • Log customer issues into ticket handling management system

Požadujeme

  • Secondary education
  • At least 1-2 years of work experience.
  • Experience in customer service is a great advantage
  • interest in technical devices
  • Pro-clients orientated personality. multitasking, patience, strong communication skills
  • RUSSIAN - native speaker/proficiency
  • ENGLISH - advanced/communicative
  • Windows, MS Office,Mobility and other customer technologies and systems.
  • Set priorities and use time efficiently.
  • Systematically achieve results as planned.
  • Work independently.

Nabízíme

  • Working for an international well-known company
  • Pleasent working environment
  • Motivating salary + interesting benefit package
  • Daily use of foreing languages
  • Start day: 1.11.2014
  • fixed salary: 20.000 CZK according to one's experience + bonus

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět