Volné pracovní místo  TECHNICKÁ PODPORA V IT - L2 (25.000 - 35.000 Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Hledáme nového kolegu pro technickou podporu zákazníků, kteří využívají náš software. Jsi pro nás ideálním kandidátem, jestliže máš už nějaké zkušenosti s podporou na L2, dobře se orientuješ v databázových systémech a k zákazníkům umíš přistupovat s trpělivostí a pochopením:-)

  • technická podpora na úrovni L2 pro provozovatele našich systémů
  • komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a problémů
  • detekce chyb při běhu systému
  • využití nástroje JIRA

Požadujeme

  • SŠ / VŠ v IT a příbuzých oborech
  • alespoň 1 rok praxi v oblasti technické podpory/zákaznického servisu v IT
  • komunikativnost a empatický přístup k zákazníkům
  • schopnost pracovat pod tlakem
  • pevné základy SQL
  • výhodou zkušenost s tiketovacím systémem JIRA
  • analytické a logické uvažování
  • AJ na komunikativní úrovni

Nabízíme

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • prémie z projektů
  • flexibilní pracovní doba
  • stravenky
  • výhodné rodinné tarify
  • odborná školení, možnost certifikace
  • služební telefon i pro soukromé účely
  • společné akce – vinné sklípky, laser game a další zábavné aktivity
  • snídaně, svačiny a jiné dobroty přímo na pracovišti
  • slevové poukázky na sport / rekreaci
  • práce v přátelském nekonfliktním kolektivu
 Zpět