Volné pracovní místo  Technický konzultant IT

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, renomovanou zahraniční společnost poskytující služby v oblasti elektronické výměny dat (obchodních dokumentů, fakturací) a B2B integrací hledáme vhodného zájemce o uvedenou pozici:

Náplň práce:
  • Návrh technických řešení na základě potřeb klienta
  • Analýzy požadavků a procesů klienta
  • Prezentace možných technických řešení
  • Tvorba nabídek a podkladu pro obchodní oddělení
  • Podpora obchodního týmu při jednání se zákazníky
  • Konzultační služby pro klienty v oblasti B2B
  • Řízení a realizace zakázky
  • Dohled a zpětná kontrola termínu dodání řešení a spokojenosti klienta
  • Spolupráce při rozvoji produktů a služeb společnosti
  • Spolupráce s ostatními odděleními společností
  • Zaškolení uživatelů

Požadujeme

Obecné:
  • VŠ vzdělání, případně SŠ technického zaměření
  • min. 2 roky praxe na obdobné pozici se zkušeností s IT
  • dobrá orientace na IT/ICT trhu
  • znalost základních obchodních procesů
  • vítaná zkušenost v oblasti systémů či standardů pro elektronickou výměnu dat
  • vítaná zkušenost v oblasti integračních projektů - B2B nebo EAI
  • vítaná znalost a zkušenost s projektovým řízením
  • jazykové znalosti:
  • Anglický jazyk – aktivně (slovem i písmem) - podmínka
  • Německý jazyk – výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B

IT znalosti:
  • znalost operačních systémů (Windows, Linux)
  • znalost databázových platforem (MS SQL, ORACLE)
  • znalost TCP/IP sítí a komunikačních protokolů
  • přehled v datových strukturách a formátech (poziční soubory, XML, ISDOC…)
  • vítaná znalost podnikových ERP či IS z oblasti obchodu (FMCG) či logistiky
  • vítaná znalost a zkušenost s návrhem a modelováním procesů
  • znalost kancelářského balíku MS Office
  • vítaná znalost programovacích a skriptovacích jazyků (Perl)

Osobnostní předpoklady
  • organizační, komunikační, prezentační a analytické schopnosti
  • osobnost s flexibilním a aktivním přístupem k práci
  • ochota učit se novým věcem ve specifické IT-oblasti
  • schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • smysl pro pečlivost, přehlednost a důslednost

Nabízíme

  • odpovídající a motivující finanční ohodnocení
  • práci v mladém, dynamickém kolektivu ve stabilní a prosperující mezinárodní společnosti
  • spolupráci v rámci evropského týmu
  • podpora dalšího osobního růstu a vzdělávání ve specifické IT-oblasti mobilní telefon, notebook, stravenky, sick-days, příspěvek na penzijní připojištění a sport
  • flexibilní pracovní doba s možností home-office

Jiná sdělení

Informace o pracovním místě

Místo práce: Praha, ČR
Druh pracovního poměru: Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové podmínky: dohodou
Termín nástupu: dohodou, možno ihned

Pokud Vás nabídka zaujala zašlete prosím svůj aktuální životopis na email použijte odpovědní formulář a uveďte značku 1656/TK.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
 Zpět