Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Zákaznický servis, Administrativa
Pozice:
Pracovník back office, Pracovník podpory zákazníků, Pracovník reklamačního oddělení
Lokalita:
Benešov, Beroun, Blansko, Brno-město, Brno-venkov, Bruntál, Břeclav, Česká Lípa, České Budějovice, Český Krumlov, Děčín, Domažlice, Frýdek-Místek, Havlíčkův Brod, Hodonín, Hradec Králové, Cheb, Chomutov, Chrudim, Jablonec nad Nisou, Jeseník, Jičín, Jihlava, Jindřichův Hradec, Karlovy Vary, Karviná, Kladno, Klatovy, Kolín, Kroměříž, Kutná Hora, Liberec, Litoměřice, Louny, Mělník, Mladá Boleslav, Most, Náchod, Nový Jičín, Nymburk, Olomouc, Opava, Ostrava-město, Pardubice, Pelhřimov, Písek, Plzeň-jih, Plzeň-město, Plzeň-sever, Praha-centrum, Praha-východ, Praha-západ, Praha 1, Praha 10, Praha 2, Praha 3, Praha 4, Praha 5, Praha 6, Praha 7, Praha 8, Praha 9, Prachatice, Prostějov, Přerov, Příbram, Rakovník, Rokycany, Rychnov nad Kněžnou, Semily, Sokolov, Strakonice, Svitavy, Šumperk, Tábor, Tachov, Teplice, Trutnov, Třebíč, Uherské Hradiště, Ústí nad Labem, Ústí nad Orlicí, Vsetín, Vyškov, Zlín, Znojmo, Žďár nad Sázavou
Může se Vám hodit:
Pracovník back office Benešov, Pracovník podpory zákazníků Benešov, Pracovník reklamačního oddělení Benešov, Pracovník back office Beroun, Pracovník podpory zákazníků Beroun, Pracovník reklamačního oddělení Beroun, Pracovník back office Blansko, Pracovník podpory zákazníků Blansko, Pracovník reklamačního oddělení Blansko, Pracovník back office Brno-město

Volné pracovní místo TECHNICKÝ KOORDINÁTOR PRO ZÁKAZNÍKY - PORADCE, ref.č. LU-195

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha - celá ČR
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
odborné vyučení bez maturity, středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je zahraniční firma, která se zabývá pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek. Firma je v ČR etablovaná již několik let a poskytuje svým zákazníkům kompletní servis.

Do svého týmu nyní hledá schopného člověka na pozici

TECHNICKÝ KOORDINÁTOR PRO ZÁKAZNÍKY – PORADCE


Co bude Vaším úkolem?

  • komunikace se zákazníky a vyřizování jejich požadavků při osobní návštěvě, kde hlavním úkolem bude oměření / zapsání velikostí oděvů (jedná se o vyzkoušení různých velikostí oděvů zaměstnanců zákazníka), 
  • plánování schůzek u zákazníka v průběhu celého týdne po celé ČR, 
  • nabízení dalších produktů (ochranné pracovní pomůcky)
  • vedení související administrativní agendy a zpracování případných reklamací. 
  • do budoucna by měl kandidát zajišťovat i servisní kontroly u mycích stolů, které společnost pronajímá.
  • převážná práce v terénu (4 dny, 1 den na předání kontaktů a vyřízení administrativy)


Co by měl ideální kandidát splňovat?

  • praxi v oblasti zákaznického servisu
  • SŠ vzdělání (ideálně technického směru)
  • výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti, jak v ústním, tak i v písemném projevu
  • částečná znalost německého jazyka – není podmínkou ale výhodou v rámci školení a získávání informací z podnikového portálu
  • aktivní řidičský průkaz B a ochotu cestovat zejména dlouhé tratě
  • nadšení z prodeje produktů a jistotu v osobním jednání
  • schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy
  • pečlivost a flexibilitu
  • týmového ducha (práce v malém kolektivu)
  • proaktivní přístup
  • schopnost pracovat pod stresem
  • kladný vztah k IT, uživatelskou znalost MS Word a MS Excel – nutná znalost /denní tabulkový report


Co Vám firma může nabídnout?

  • zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
  • zajímavé finanční ohodnocení, 13. a 14. plat
  • provize z prodeje ochranných pracovních pomůcek
  • motivační bonusový plán (školení, stravenky, výuka NJ, příspěvek na ŽP, DP, sleva na firemní výrobky, podnikové akce) 
  • Home office
  • práci na HPP
  • pestrou zajímavou práci
  • sídlo společnosti Praha 9
  • nástup možný ihned, dohodou

Jiná sdělení

Zajímá Vás tato pracovní příležitost nebo máte v okolí známého, kterého nám můžete doporučit? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu poslat email Budeme se těšit na Vaše reakce.

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Vedoucí pobočky (Ústí nad Labem)
Hledáme do svého týmu kolegu na pozici Vedoucí pobočky. - odpovědnost za provoz a chod pobočky - péče o svěřené zákazníky - průběžná komunikace s vedením společnosti - zpracování ...
Boels Rental Ústí nad Labem Plný úvazek
aktivní
Opportunity for French speakers - Relocation to Prague - up to 14...
Ref. č.: 20-28-221565. THIS ROLE IS SUITBALE FOR GRADUATES INTERESTED IN MOVING TO PRAGUE.<br/> <br/>We have a nice opportunity available for candidates speaking English and French and seeking an interesting job in international ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Cash Application Specialist - Junior
Ref. č.: 20-28-223620. Our client, an international and fast growing company operating all over the world, is looking for candidates to fill the vacancy of OTC Specialist with English. <br/> <br/>Your main responsibilities will b ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Representative with French
Ref. č.: 20-28-223804. This is a unique opportunity to start your career at well-known company with strong brand name! Currently we are looking for Customer Service Representative with English and French.<br/> <br/>This role will ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
Procurement Specialist WITH ENGLISH
Ref. č.: 20-28-223808. An attractive opportunity for English speakers who would like to start their career at continously growing international company!<br/> <br/>You will love working on this position if:<ul> <li> You are seekin ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Business Support with German
Ref. č.: 20-28-223821. Perfect opportunity that won‘t allow your language knowledge go to waste! <br/>You will use English and German on daily bases plus sitting in the office in the lovely heart of Prague.<ul> <li> Are you fresh ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno