Volné pracovní místo  Technik zákaznického servisu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • přijímání a zpracování zakázek
  • komunikace se zákazníky
  • kontrola dodržování termínů
  • kalkulace cen

Požadujeme

  • SŠ vzdělání technického směru výhodou
  • NJ pokročilá úroveň – denní komunikace se zákazníky
  • znalost technické dokumentace
  • znalost SAP výhodou
  • flexibilita a schopnost učit se novým věcem

Nabízíme

  • vhodné i pro absolventy
  • příjemné pracovní prostředí
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji
  • motivující ohodnocení odpovídající výsledkům
  • pestrý systém benefitů - příspěvek na životní pojištění, stravenky, dovolená navíc, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce)

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis.
 Zpět