Volné pracovní místo  Trainer

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

For our significant client we are looking for Trainer.
The Team is involved in a wide variety of learning and development activities. This ensures that the role provides variety, development and an interesting environment. This also means that the role requires applicants who can demonstrate ownership, commitment, adaptability and initiative.

Key Tasks and Responsibilities
  • Co-ordinating, managing and arranging delivery of Induction or cross training to new hires, Managers and others as required
  • Implementing L&D and change initiatives including new or revised processes, products and systems
  • Supporting Associates development during the learning curve period through observation and coaching or delivering other learning activities to improve performance
  • Producing reports and interpreting data
  • Adapting and devising L&D materials as required
  • Contributing to change and continuous improvement projects
  • Partnering with Operations and liaising with other functions to deliver objectives and tasks
  • Maintaining accurate training records
  • Living and role modelling ourvalues; Customer Obsessions, Innovation, Bias for Action, Ownership, Frugality and High Hiring Bar

Požadujeme

Qualifications, Qualities and Abilities
  • A positive, enthusiastic, ‘can do’ approach
  • Strong communication and relationship building skills
  • Self-motivated and able to demonstrate initiative
  • Able to manage changing priorities at short notice
  • Knowledge of the key areas with the FC and a willingness to learn more
  • Flexibility to work in shifts and cover other shifts if required
  • Demonstrates resilience when faced with challenges
  • Able to use initiative to problem solve
  • Basic PC and software skills e.g. Outlook, Word, Excel and Powerpoint
  • Ability to speak English on a good level

Preferred Qualifications
  • Bachelor’s degree
  • Previous training or coaching experience desired but not essential
  • Experience of working in a logistics or manufacturing company
  • Experience of working in a business launch or start up
 Zpět