Volné pracovní místo  TRAVEL AND EXPENSES ADMINISTRATOR

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13-12-227444. Do you like to work in Excel and want to learn more from administration? Do you want to work in an international environment and use English daily?<br/>
<br/>An international company operating in medical technologies is looking for candidates for a position of TRAVEL AND EXPENSES ADMINISTRATOR.<br/>
<br/>Job responsibilities:<ul>
<li> Check of travel and expense reports</li>
<li> Data cleansing and data inputting to SAP</li>
<li> Supporting employees regarding travel and expenses</li>
<li> Coordination of expense reports proces</li>
<li> Work with financial documents</li>
<li> Related administrative tasks</li>
</ul>
<br/>Start: ASAP<br/>Contract length: till the end of the year<br/>Location: Prague 9

Požadujeme

<ul>
<li> Min secondary education</li>
<li> English at a communicative level (daily communication in written and spoken form)</li>
<li> At least short-term previous experience in administration</li>
<li> Basic knowledge of MS Excel (advanced functions are advantage)</li>
<li> Communication skills</li>
<li> Reliability, focus on detail, flexibility</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 weeks of holiday/year + sick days</li>
<li> Meal vouchers</li>
<li> Cafeteria benefit package</li>
<li> International company with daily use of foreign languages</li>
<li> Young and dynamic team</li>
</ul>
 Zpět