Volné pracovní místo  Treasury specialista s flexibilní pracovní dobou

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-224120. Umíte pracovat v Excelu a zvládáte i složitější funkce a kontingenční tabulky? <br/>Chcete používat ANGLIČTINU pro každodenní komunikaci? <br/>Máte relevantní znalosti či zkušenosti v oblasti FINANCÍ či ÚČETNICTVÍ?<br/>Máte ZÁKLADY NĚMČINY a zvládnete porozumět jednoduššímu textu? <br/>
<br/>Pokud ano, hledáme právě vás! <br/>
<br/>Pracujte jako specialista řízení finančních zdrojů (Treasury) pro rostoucí mezinárodní společnost. Budete mít flexibilní pracovní dobu za získáte řadu benefitů zaměřených na další vzdělávání. <br/>
<br/>Jako Treasury specialista budete:<ul>
<li> zodpovídat za zúčtování bankovních transakcí do hlavní knihy,</li>
<li> kontrolovat veškeré bankovní transakce nahrané do systému SAP, dohledávat případné rozdíly a řešit nesrovnalosti,</li>
<li> připravovat platební příkazy, řešit schvalování plateb a s tím související komunikaci,</li>
<li> účtovat o přecenění bankovních účtů vedených v cizích měnách,</li>
<li> provádět měsíční odsouhlasení zůstatků na bankovních účtech se zůstatky v hlavní knize,</li>
<li> zpracovávat cash flow, predikce a reporting, </li>
<li> komunikovat napříč všemi odděleními převážně v anglickém jazyce.</li>
</ul>

Požadujeme

Bez čeho se na této pozici neobejdete?<ul>
<li> Vzdělání v oblasti financí/ekonomie/účetnictví. </li>
<li> Pokročilé znalosti angličtiny pro každodenní komunikaci </li>
<li> Základů německé gramatiky umožňující práci s jednoduchým textem </li>
<li> Znalosti finančních procesů a účetnictví</li>
<li> Schopnosti pracovat na PC a s MS Office (především Excel a jeho složitější funkce)</li>
<li> Pečlivosti a analytického myšlení </li>
</ul>
<br/>Výhodou bude pokud máte:<ul>
<li> Uživatelskou znalost systému SAP pro práci v systému </li>
<li> Předchozí pracovní zkušenost v oblasti financí a účetnictví</li>
</ul>

Nabízíme

Na jaké benefit se můžete těšit? <ul>
<li> Flexibilní začátek a konec pracovní doby</li>
<li> 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy</li>
<li> 2 placené dny na externí školení</li>
<li> Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program</li>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> Stravenky</li>
<li> Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)</li>
<li> Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely</li>
<li>Zaměstnanecké slevy</li>
<li> Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem</li>
<li> Teambuildingy a zaměstnanecké akce</li>
</ul>
<br/>Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět