O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Pořizování a účtování dodavatelských faktur za zboží;
- kontrola stavu skladů se stavem v účetnictví;
- řešení a odstranění případných rozdílů při měsíční uzávěrce;
- kontrola saldokonta dodavatelů a odběratelů;
- účtování kurzových rozdílů;
- spolupráce s oddělením nákupu.
Požadujeme
- Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru;
- praxe na pozici účetní (min 2 - 3 roky);
- znalost komplexního podvojného účetnictví dle CZ účetních standardů;
- nadstandardní znalost PC;
- samostatnost a pečlivost.
Nabízíme
- Nástup ihned.
- Zázemí nadnárodní společnosti;
- příjemné pracovní prostředí;
- pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení;
- práce v lokalitě: Horní Počernice.