Volné pracovní místo ÚČETNÍ ASISTENTKA (až 22.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Jihomoravský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Hledáte zajímavou práci v Brně na pozici asistentky? Zvládáte asertivní komunikaci a jednání a nebojíte se práce naplno? Orientujete se v oblasti účetnictví a daňových zákonech?

Potom hledáme právě Vás!

Společnost pohybující se v oblasti medii, reklamy a PR hledá do svého týmu, schopného člena na pozici:

ÚČETNÍ ASISTENTKA (až 22.000,– Kč)

Náplň práce:
 

  • Realizace běžných administrativních úkonů pro chod kanceláře
  • Komunikace s příslušnými institucemi
  • Sledování a analýza nákladů a jejich report nadřízenému
  • Zajišťování personálních podkladů
  • Vedení pokladny a zpracování účetnictví
  • Podpora obchodního oddělení

Požadujeme

  • SŠ ekonomického směru
  • Znalost AJ – základní komunikace
  • Řidičský průkaz – aktivní řidič
  • Znalost PC programů (MS Office, Internet a e-mail, Pohoda výhodou)
  • Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a pracovně-právní problematice
  • Asertivní vystupování, výborné organizační schopnosti, “tah na branku“

Nabízíme

  • Stravenky
  • Příspěvky na životní a důchodové pojištění
  • Příspěvky na další vzdělávání
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Firemní automobil


Místo výkonu práce: Jihomoravský kraj

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
týden
ZÁSTUPCE/ASISTENT ŘEDITELKY (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického nebo technického zaměření a výborné organizační schopnosti? Zvládáte administrativní úkony levou zadní? Pak čtěte dále! Statutární ředitelka výrobní strojírenské společnosti hledá dynamickou osobnost, ...
Advantage Consulting, s.r.o. Vyškov Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno