Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo VAT ADMINISTRATOR WITH ENGLISH

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky


Do you speak fluent English language and want to be part of an international company?
Do you want to continue in education in field of taxes?

If yes, then we are looking for you!!!

Stable multinational company offers you a perspective job in position:

VAT ADMINISTRATOR WITH ENGLISH 

  • Extract reports, analyze the data and prepare VAT, EC Sales Listings and Intrastat returns
  • Perform reconciliation of balance sheet accounts for VAT;
  • Initiate and sustain an excellent relationship with local finance, tax advisors 
  • Cooperate effectively with accounting teams, IT and teamleader
  • Assist on obtaining new foreign VAT registrations
  • Prepare and maintain VAT compliance process documents/manuals
  • Process improvement

Požadujeme

  • College degree (Finance/Accou­nting/tax) or almost finished
  • Fluent English language (other language is an advantage)
  • Basic tax awareness / tax knowledge
  • PC skills (MS Office, SAP / Oracle system experience an advantage)
  • A strong team player with the ability to learn and work alone when necessary
  • Very good communication and interpersonal skills
  • Good analytical skills

Nabízíme

  • 25 days vacation
  • Language courses
  • Meal tickets
  • Contribution to pension schemes
  • Contribution to vacation
  • Contribution to free time
  • Employee discounts
  • Place of work: Brno

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka jednatele společnosti
Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek firmy, kompletace a odesílání cenových nabídek, obsl ...
JOBSYSTEM s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno