Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo VEDOUCÍ BACK OFFICE S NĚMČINOU, ref. č LU-196

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha 9
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
od 30.000 Kč

Popis pracovní nabídky

Našim klientem je zahraniční firma, která se zabývá pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek. Firma je v ČR etablovaná již několik let a poskytuje svým zákazníkům kompletní servis.

Do svého týmu nyní hledá schopného člověka na pozici

VEDOUCÍ BACK OFFICE – SERVIS A ORGANIZACE

Co bude Vaším úkolem?

  • podpora obchodního ředitele
  • vedení různých projektů
  • kontrola dodržování firemních procesů
  • zajištění průběhu nových obchodů – stanovení termínů, rozdělení úkolů
  • organizace jednání
  • rozhodování o prodloužení nebo změně smlouvy
  • organizace a dohled prvních zavážek
  • výběr a vedení týmu úseku servisu a organizace (celkem 3 zaměstnanci)
  • controlling a statistiky nových zákazníků, zjišťování spokojenosti zákazníků
  • plánování dovolených a zástupů
  • plánování a kontrola cílů oddělení


Co by měl ideální kandidát splňovat?

  • praxi v administrativě, obchodu, zákaznickém servisu
  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost MS Word a MS Excel, Outlook
  • výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti
  • spolehlivost a ochotu učit se stále novým věcem
  • komunikativní znalost německého jazyka – školení, meetingy
  • schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy
  • pečlivost a flexibilitu
  • zkušenost s vedením malého týmu (3 přímí podřízení) – výhodou


Co Vám firma může nabídnout?

  • zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
  • velmi zajímavé finanční ohodnocení + 13. a 14. plat 
  • motivační bonusový plán (školení, stravenky, výuka NJ, příspěvek na ŽP, DP, sleva na firemní výrobky, podnikové akce) 
  • práci na HPP
  • pestrou zajímavou práci
  • pracoviště Praha – Horní Počernice

Jiná sdělení

Zajímá Vás tato pracovní příležitost nebo máte v okolí známého, kterého nám můžete doporučit? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu poslat email Budeme se těšit na Vaše reakce.

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
recepční relaxačního centra
samostatná práce vedení recepce a organizace relaxačního centra na Homolce
AURA-cz, spol. s r.o. Roentgenova 3, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno