Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo VEDOUCÍ BACK OFFICE (SERVIS A ORGANIZACE)

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha 9
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Našim klientem je zahraniční firma, která se zabývá pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek. Firma je v ČR etablovaná již několik let a poskytuje svým zákazníkům kompletní servis.

Do svého týmu nyní hledá schopného člověka na pozici

VEDOUCÍ BACK OFFICE – SERVIS A ORGANIZACE

Co bude Vaším úkolem?

  • podpora obchodního ředitele
  • vedení různých projektů
  • kontrola dodržování firemních procesů
  • zajištění průběhu nových obchodů – stanovení termínů, rozdělení úkolů
  • organizace jednání
  • rozhodování o prodloužení nebo změně smlouvy
  • organizace a dohled prvních zavážek
  • výběr a vedení týmu úseku servisu a organizace (celkem 3 zaměstnanci)
  • controlling a statistiky nových zákazníků, zjišťování spokojenosti zákazníků
  • plánování dovolených a zástupů
  • plánování a kontrola cílů oddělení


Co by měl ideální kandidát splňovat?

  • praxi v administrativě, obchodu, zákaznickém servisu
  • SŠ/ VŠ vzdělání (ideálně obchod, ekonomika)
  • uživatelskou znalost MS Word a MS Excel, Outlook
  • výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti
  • spolehlivost a ochotu učit se stále novým věcem
  • komunikativní znalost německého jazyka – školení, meetingy
  • schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy
  • pečlivost a flexibilitu
  • zkušenost s vedením malého týmu (3 přímí podřízení) – výhodou


Co Vám firma může nabídnout?

  • zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
  • velmi zajímavé finanční ohodnocení + 13. a 14. plat 
  • motivační bonusový plán (školení, stravenky, výuka NJ, příspěvek na ŽP, DP, sleva na firemní výrobky, podnikové akce) 
  • práci na HPP
  • pestrou zajímavou práci
  • pracoviště Praha – Horní Počernice

Jiná sdělení

Zajímá Vás tato pracovní příležitost nebo máte v okolí známého, kterého nám můžete doporučit? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu poslat email Budeme se těšit na Vaše reakce.

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Customer Service Specialist with SAP and English
Ref. č.: 13-19-227465. Do you have experience with SAP? Are you fluent in English and Czech or Slovak? Are you available to start working ASAP? Are you willing to work on a 6 months temporal contract?<br/> <br/>If you answered YE ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Agent with GERMAN (#8398190)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with GERMAN. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak GERMAN? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Agent with FRENCH (#8338796)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with FRENCH. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak FRENCH? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno