Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo VEDOUCÍ KANCELÁŘE, až 30 000 Kč

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Uherskobrodsko
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
25000 - 30000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

  • zpracování ekonomických analýz
  • odpovědnost za chod kanceláře
  • organizování porad společnosti
  • přípravu podkladů pro porady
  • organizace práce
  • zpracování interních předpisů
  • příprava dat
  • zpracování podkladů pro jednání generálního ředitele
  • tvorba překladů

Požadujeme

  • VŠ vzdělání podmínkou
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint a Outlook)
  • schopnost analytického myšlení
  • vynikající znalost AJ slovem i písmem
  • alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
  • dynamičnost a drive
  • aktivita

Nabízíme

Společnost nabízí opravdovou příležitost, nadstandardní ohodnocení a zaměstnanecké výhody, možnost kariérního růstu v rámci mezinárodního prostředí. Možnost práce v úspěšném dynamickém týmu.

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Projektový/á manažer/ka pro fondy EU
Požadujeme: - Flexibilita, kreativita, dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost - Jazykové znalosti a dovednosti: dobré formulační a stylistické schopnosti v českém jazyce - VŠ, ekonomické zaměření výhodou - Prax ...
H & B REAL, a. s. Smetanova 1484, Vsetín Plný úvazek
týden
Projektový manažer/ka - Water saving
pracoviště Zlín - Prštné - Popis pozice a odpovědností - založení nové divize se zaměřením na nabídku portfolia produktů, staveb a technologií v oblasti šetření vodou, zodpovědnost za obchodní výsledky a chod divize, komunikace ...
NWT a.s. třída Tomáše Bati 269, Zlín Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno