Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Office manager Brno-město

Volné pracovní místo VEDOUCÍ KANCELÁŘE S FJ (30.000 - 40.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

Máte dlouhodobé zkušenosti v administrativě? Ovládáte francouzský jazyk a chcete být součástí mezinárodní společnosti?

Pak rozhodně neváhejte a napište nám!

Úspěšná distribuční společnost v oblasti automatizace hledá vhodného kandidáta/kan­didátku na pozici:

Vedoucí kanceláře

  • Komplexní zabezpečení chodu kanceláře
  • Vyřizování objednávek, administrativa
  • Evidence podkladů pro účetnictví (faktury, dodací listy)
  • Komunikace s dodavateli a klienty
  • Příprava podkladů pro mzdy
  • Překlady, tlumočení z francouzštiny

Požadujeme

  • VŠ vzdělání, nejlépe technického směru
  • Min. 5 let praxe na obdobné pozici
  • Francouzština na výborné úrovni slovem i písmem
  • Pokročilou znalost práce na PC (Microsoft Word, Excel)
  • ŘP sk. B
  • Organizační schopnosti, pečlivost
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně

Nabízíme

  • Nadstandartní mzdové ohodnocení
  • Různorodou práci v prosperující společnosti
  • Možnost osobnostního růstu
  • Další vzdělávání
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Příspěvky na stravování
  • Místo pracoviště: Brno

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OFFICE MANAGER (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás! Moderní společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku n ...
včera
BACK OFFICE MANAGER (20.000 - 30.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní výzvu? Máte zkušenosti v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš nadřízený? Hovoříte anglicky nebo německy? Pak jste ten, kterého právě hledáme! Strojírenská společnost hledá do svého týmu ...
Advantage Consulting, s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno