Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Office manager Brno-město

Volné pracovní místo VEDOUCÍ KANCELÁŘE S FJ (30.000 - 40.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

Máte dlouhodobé zkušenosti v administrativě? Ovládáte francouzský jazyk a chcete být součástí mezinárodní společnosti?

Pak rozhodně neváhejte a napište nám!

Úspěšná distribuční společnost v oblasti automatizace hledá vhodného kandidáta/kan­didátku na pozici:

Vedoucí kanceláře

  • Komplexní zabezpečení chodu kanceláře
  • Vyřizování objednávek, administrativa
  • Evidence podkladů pro účetnictví (faktury, dodací listy)
  • Komunikace s dodavateli a klienty
  • Příprava podkladů pro mzdy
  • Překlady, tlumočení z francouzštiny

Požadujeme

  • VŠ vzdělání, nejlépe technického směru
  • Min. 5 let praxe na obdobné pozici
  • Francouzština na výborné úrovni slovem i písmem
  • Pokročilou znalost práce na PC (Microsoft Word, Excel)
  • ŘP sk. B
  • Organizační schopnosti, pečlivost
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně

Nabízíme

  • Nadstandartní mzdové ohodnocení
  • Různorodou práci v prosperující společnosti
  • Možnost osobnostního růstu
  • Další vzdělávání
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Příspěvky na stravování
  • Místo pracoviště: Brno

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OFFICE MANAGER (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás! Moderní společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku n ...
týden
Office manager (Great opportunity with Deutsche Telekom)
Ref. č.: 16-28-220965. <ul> <li> Reception of Invoices, paper sorting and preparation for further processing</li> <li> Archiving / scanning of received and sent mails, e-mails, invoices and other documentations</li> <li> Ensuring ...
Grafton Recruitment s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno