Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo VEDOUCÍ ODD. ADMINISTRATIVY – RECEPČNÍ

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Kolín
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
18000 - 23000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Mluvíte aktivně anglicky? Máte zkušenost s prací v administrativě? Nebojíte se učit nové věci? Tak právě hledáme Vás.


Pro našeho významného klienta, hledáme vhodné uchazeče na pozici VEDEOUCÍ ODDĚLENÍ ADMINISTRATIVY – RECEPČNÍ




Náplň práce:

  • Komunikuje se zákazníky a pomáhá jim s vyřízením jejich objednávek.
  • Příjímá a eviduje přijaté objednávky od zákazníků, zadává je do ERP systému a provádí jejich administraci (ukládání v písemné a elektonické podobě).
  • Vystavuje potvrzení objednávky, identifikuje povahu objednaného zboží.
  • Ověřuje možný termín dodání ve spolupráci s odd. nákupu.
  • Ověřuje obchodní podmínky (množství, cenu, DPH dle místa sídla, dodavatele), potvrzuje cenu za dopravné a balné.
  • Odesílá potvrzení objednávek zákazníkům.
  • U významných zákazníků 1× týdně zasílá pravidelné přehledy potvrzených termínů dodání otevřených objednávek.
  • Zajištuje dohled nad plněním potvrzených termínů dodání u probíhajících zakázek a žádá zásah oddělení nákupu, pokud jsou problémy se zpožděním na straně dodavatelů.
  • Informuje o veškerých změnách ohledně termínu dodání v případě zpoždění zakázky zákazníkům a zasílá aktuální potvrzení objednávek.
  • Objednává kancelářské potřeby, občerstvení, úklidové prostředky.
  • Vede evidenci odchozí a příchozí pošty, spisovou agendu a zajišťuje odesílání pošty a reklamací.
  • Zajišťuje péči o návštěvy – přijetí, občerstvení, ubytování.
  • Zajišťuje včasné provádění technických prohlídek firemních vozidel.
  • Zajišťuje ochranné pracovní pomůcky a přiděluje je zaměstnancům dle požadavku odpovědného nadřízeného.
  • Vystavuje dodací listy a balící předpisy na objednané zboží a předává je vedoucímu výrobní linky k přípravě na expedici.
  • Vystavuje štítky pro řádné označení zásilek dle požadavků zákazníka v souladu s interními předpisy.
  • Vystavuje a zasílá faktury na základě potvrzených dodacích listů.
  • Vystavuje opravné daňové doklady na základě instrukcí od oddělení kvality.
  • Kontroluje dodržování splatnosti vystavených faktur a zasílá upomínky v případě prodlení.
  • Podporuje obchodní zástupce společnosti aktuálními informacemi o probíhajících zakázkách.
  • Archivuje dokumentaci uzavřených zakázek.
  • Vede evidenci vystavených faktur Z a přijatých faktur.
  • Dohlíží na pracovní úkoly podřízených.
  • Zpracovává zápis z porady vedoucích pracovníků (management meeting).

Požadujeme

  • Angličtina slovem i písmem
  • SŠ s maturitou
  • Praxe v administrativě (objednávky, fakturace) min. 2 roky

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • Půlroční bonusy
  • Možnost jazykového vzdělávání
  • Nové, moderní pracovní prostředí
  • Práce ve stabilní a stále rozvíjející se společnosti
  • Možnost dalšího rozvoje
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí
  • Lokalita pracoviště: Kolín

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno