O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Monitorování a koordinace toku zboží dodavatelským řetězcem.
- Zodpovědnost za plnění objednávek.
- Příjem objednávek a jejich zpracování v logistickém systému.
- Každodenní komunikace se zákazníky, dodavateli, zákaznická podpora.
- Vystavení dodacích listů, fakturace, monitorování plateb v účetním systému.
- Kontakt především s odděleními logistiky a nákupu.
- Vyjednávání se zákazníky a dodavateli ohledně změn v dodávkách.
- Kontakt a vyjednávání se spedičními společnostmi.
- Komunikace se skladem a organizace práce skladníků ve vztahu k dodávkám.
- Komunikace s ostatními členy týmu ohledně plánování objednávek a reklamací.
Požadujeme
- SŠ, VOŠ (ideálně obor logistiky)
- PRAXE NA STEJNÉ POZICI PODMÍNKOU cca 1 rok
- Dobrá znalost MS Excel
- AJ na komunikativní úrovni
- Analytické schopnosti
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Odolnost vůči stresu
- Týmový hráč
- Flexibilita
- Spolehlivost a přesnost
- Systematický a logický přístup
Nabízíme
- motivující finanční ohodnocení dle praxe
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- mladý kolektiv
- moderní prostory nacházející se nedaleko metra