Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Výkonná asistentka ředitele – mzda 30 – 45000,-

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 4
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Chcete samostatně pracovat v malé firmě, být řízena přímo majitelem, mít zajímavou, pestrou práci, mít možnost profesního a osobního růstu a být velmi dobře finančně a morálně ohodnocena?
Jsem ředitelem několika úspěšných menších firem. Jsem velmi pracovitý, cílevědomý s kultivovaným projevem, přísný sám na sebe i na své okolí. Dovedu ocenit dobrou práci finančně i pochvalou.
Pro další rozvoj firem k sobě hledám asistentku, tzv. pravou ruku, která zvládne práce v různých oblastech nutných pro provoz firmy, abych se mohl plně věnovat obchodní činnosti a rozvoji firem.

Jedná se např. práce:

  • podle mnou stanovených cílů vypsat výběrové řízení na dodavatele, např. tvorby webových stránek, sama stanovit podrobné podmínky tak, aby stránky plnily funkci výkonného obchodního zástupce. Vybrat vhodného dodavatele, zpracovat smlouvu, projednat ji s dodavatelem a připravit mně k podpisu. Průběžně kontrolovat plnění podmínek smlouvy a zajistit její plnění,
  • příprava podkladů pro porady (kontrola plnění úkolů podřízených, hlídaní termínů, zajistit doplnění, upozornit mě na nedostatky),
  • pravidelné předkládání zpráv pomocí samostatně zpracovaných excelovských tabulek,
  • tvorba směrnic podle rámcového zadání a kontrola jejich plnění,
  • samostatné zvládnutí obsluhy nových počítačových programů, event. s pomocí instruktorů, 
  • samostatná práce v základních oblastech marketingu (marketingový mix, swot analýza, reklama…)

Požadujeme

  • vzdělání min SŠ,
  • psaní na stroji všemi deseti nebo podobnou rychlostí,
  • výborná znalost práce s Internetem, Outlook, Word, Excel, Power Point,
  • výborné organizační a komunikační schopnosti,
  • praxi min 3 roky s výše uvedenými pracemi,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilita a radost z vykonávané práce,
  • samostatnost (tj. umět si poradit, do určité míry ve všech oblastech, které řeší ředitel společnosti,
  • rozhodnost (tj. umět rozhodnout a být připraven za to nést následky),
  • neznat slovo nejde,
  • dotahovat úkoly do konce,
  • chuť se stále vzdělávat,
  • pozitivní myšlení,
  • příjemné vystupování a vzhled,
  • umět se prosadit, ale zároveň respektovat názor nadřízeného,
  • schopnost týmové práce,
  • určité tvůrčí schopnosti a nápaditost,
  • loajalita k firmě,

Rozhodně nehledám pomocnou sílu na zapisování došlé pošty, přepojování telefonních hovorů, přípravu kávy apod.

Nabízíme

  • práci v malé společnosti pod přímým vedením ředitele,
  • příjemné a moderní prostředí,
  • skutečně velmi zajímavou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu,
  • mzdu 30–45 000,– podle výsledků práce,
  • znalost cizích jazyků nepožadujeme.


Nástup možný ihned, nejpozději k 1.10.2014 (+ nutnost času na zaučení v průběhu září).

Pokud Vás naše nabídka zaujala, odešlete nám své životopisy spolu s motivačním dopisem, ve kterém odpovíte na následující otázky:

  1. Proč reagujete na náš inzerát a čím Vás naše nabídka oslovila?
  2. Proč bychom si měli vybrat právě Vás?
  3. Pracujete ráda? Popište, jaký je Váš přístup k práci.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je autorizovaný servis Škoda s 20ti letou historií na Praze 4 – Autoservis 3H spol. s r.o.

Místo práce: Praha 4

Termín nástupu: ihned / nejpozději k 1.10.2014

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno