Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha 4
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 4

Volné pracovní místo VÝKONNÁ ASISTENTKA ŘEDITELE (30.000 - 40.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 4
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Jste ráda k ruce druhým? Baví Vás práce, která není stereotypní? Pokud hovoříte výborně anglicky a ráda byste pracovala pro stabilní firmu se zajímavým předmětem činnosti, pošlete nám svůj životopis ještě dnes!!!



Firma podnikající v marketingové činnosti hledá pro svého ředitele šikovnou posilu na pozici:



VÝKONNÁ ASISTENTKA ŘEDITELE * podpora ředitele (organizace kalendáře, schůzek)
 

  • vyřizování pošty

  • péče o návštěvy

  • komunikace se zahraničními pobočkami

  • organizace služebních cest

  • kooperace s ostatními členy vedení

  • HR podpora

Požadujeme

  • výbornou znalost anglického jazyka

  • praxi z pozice asistentky alespoň 3 roky

  • min. SŠ vzdělání

  • milou a vstřícnou povahu

  • organizační dovednosti

  • ŘP sk. B

  • MOŽNOST NASTOUPIT DO 7/2016

Nabízíme

  • výborné mzdové ohodnocení včetně finančních bonusů

  • mobilní telefon, notebook

  • stravenky (105,– Kč)

  • teambuildingové akce

  • jazykové kurzy

  • místo výkonu práce: Praha 4

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/KA TÝMU,120 KČ/HOD - 20 hod/týden, dlouhodobě
Ref. č.: 13-12-224340. Máte za sebou administrativní zkušenost? Preferujete práci na poloviční úvazek? Jste komunikativní, pečlivý a jste schopen rychle se učit? V současné době hledáme Asistentku týmu do farmaceutické společnosti ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno