O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- aktivní spolupráce s dalšími členy týmu / společnosti (managementem)
- přímé vedení týmu (5-10 lidí), nepřímé vedení lidí cca 100-120 lidí
- koordinace a řízení každodenních logistických operací
- komunikace s kolegy a dalšími pobočkami
- řešení problémů na pracovišti
- odpovědnost za dodržování zásad bezpečnosti práce a požární ochrany
- reporting, spolupráce s ostatními odděleními společnosti
- analýza efektivity využívání skladovacích prostor
Požadujeme
- SŠ, VŠ, ideálně logistického zaměření
- znalost AJ na komunikativní úrovni, ČJ na úrovni rodilého mluvčího
- znalost problematiky KPI
- povědomí o Lean Managementu, 6 Sigma, 5S
- PRAXE S VEDENÍM TÝMU CCA 10 ČLENŮ
- přirozená autorita, komunikativnost
- PC aktivní uživatel
- ochotný se učit něčemu novému
>>> praxe v logistice / zájem o logistiku podmínkou <<<
Nabízíme
- ochota pracovat na směny (2 směnný provoz)
- možnost spoluúčasti na významném mezinárodním projektu
- motivující finanční ohodnocení
- možnost osobního a profesního růstu
- mezinárodní prostředí
- aktivní využití AJ