Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa, Personalistika, lidské zdroje
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-centrum

Volné pracovní místo WOULD YOU LIKE TO BE IN TOUCH WITH DIFFERENT COUNTRIES?

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

The specialist is responsible for the smooth execution of mobility cases, which include support on international assignments/tran­sfers, foreign new hires, immigration and special tax reporting for international business travelers. The main focus of this role is to support employees and their families according to the company policy. The specialist assists in coordinating all internal and external issues in regards to the scope of the services.
 

  • Maintenance of employees’ data
  • Prepare necessary support documentation for ongoing cases
  • Ensure proper documentation and filing for the personnel records
  • Ensure information flow with different departments and functions
  • Appropriate follow up of cases to get the approvals and order services with third-party vendors. 
  • Provide accurate and friendly advice and service to all customers, such as colleagues, employees and managers.
  • Work with other team members sharing knowledge on topics that are either a current specialist topic or require learning.
  • Understand scope of services and Service Level Agreements for customers
  • Liaise with external service providers (e.g. relocation, tax, immigration providers) 
  • Continuously improve work methods and processes
  • Continuous development of specific knowledge in regards to mobility topics (e.g.. visa, social security, tax)


WOULD YOU LIKE TO BE IN TOUCH WITH DIFFERENT COUNTRIES? BE ABLE TO USE SPANISH/PORTUGUESE AND ENGLISH ON DAILY BASE? THIS OFFER IS FOR YOU!

For our international client, we are searching for a successful candidate for a challenging position

HR MOBILITY ASSOCIATE (SPANISH/PORTUGUESE and ENGLISH must have)

Požadujeme

  • ADVANCED: SPANISH/PORTUGUESE AND ENGLISH
  • Education – Ideally college degree
  • 1 year working experience in administration preferred
  • Finance knowledge preferred
  • Knowledge of mobility services or other HR services preferred
  • Experience working within a customer oriented environment 
  • Being able to work under the stress
  • Knowledge in visa/work permits, social security and tax preferred

Nabízíme

  • Working for an international well-known company
  • Pleasent working environment
  • Motivating salary + interesting benefit package
  • Daily use of foreign languages

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
PODPORA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Ref. č.: 13-13-228580. Máte zkušenosti s podporou vedení společnosti? Jste analytický typ, kterému nedělá problémy finanční reporting? Dokáže jednat s manažery a finančními řediteli? Potom hledáme právě Vás na pozici PODPORA VEDEN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Asistentka s AJ - Praha
- vyhotovování technických návodů, návodů na montáž a použití dle zahraničních podkladů - provozní úkony související s chodem kanceláří - připravování provozních plánů (ISO 9001) - připravování podkladů pro soudní projednávání z n ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Zapisovatel / zapisovatelka pro administrativní práce a zapisován...
• administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno