O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- přijímání příchozích hovorů od stávajících klientů
- řešení jejich problémů: prodlužování stávajících tarifů a smluv, rušení či obnovování daných služeb klientů
- rozhodně se nejedná o akviziční prodej či kontaktování nových klientů
- administrativa spojená s touto činností
- vlastní sledování délky hovorů, efektivnost hovoru, sledování spokojenost zákazníka
- možnost vlastní seberealizace = od nového roku se připravují pozice v rámci kariérního růstu pro každého ze zaměstnanců!!!
Požadujeme
- velmi dobré komunikativní dovednosti - bez vady řeči
- velmi dobrá znalost na PC
- praxe na obdobné pracovní pozici výhodou
- znalost německého a anglického jazyka výhodou
Nabízíme
Pracovní doba:- ranní a odpolední směna
- provoz call centra: nepřetržitý, nicméně směny jsou opravdu velmi dobře naplánovány, zároveň je benevolentně možné si je měnit se svým kolegou
Školení:
- školení trvá 6 týdnů
- ihned nástup na hlavní pracovní poměr, za plnohodnotnou mzdu
- dobré finanční ohodnocení 85,- Kč /1h + 20% osobní ohodnocení
- ihned smlouva na hlavní pracovní poměr / i po dobu školení
- flexipassy v hodnotě 2 000,- Kč / kvartálně za nulovou absenci
- zvýhodněné tarify
- občerstvení na pracovišti zdarma