Volné pracovní místo  Zákaznický servis - příjem objednávek v call centru (Pardubice)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • přijímání telefonických i písemných objednávek a jejich zadávání do systému
  • práce v callcentru společnosti zabívající se nákupy přes internet (e-shopy)
  • nejedná se o aktivní prodej
  • upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci

Požadujeme

  • dobré komunikační dovednosti
  • příjemné vystupování
  • základní znalost práce na PC

Nabízíme

  • 85 Kč/hod + prémie
  • flexibilní pracovní doba (možno i brigádně)
  • po-pá 7:00-20:00, so
  • dohoda o pracovní činnosti

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět