Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník - Hodonín

12.10.2016
SMERO, spol. s r.o.
Místo pracoviště
Jižní 4192, Hodonín, 695 01, Hodonín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
odborné vyučení bez maturity
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky


Administrativní pracovník – Hodonín

Pro naše obchodní oddělení hledáme posilu do týmu, za kterou budou vidět správné a rychlé výsledky.
Budete mít v kanceláři zodpovědnost za obchodní administrativu.
Tato práce vyžaduje pečlivost a čeká vás každodenní telefonická komunikace se zákazníky a obchodními zástupci.
Hlavním účelem naší firmy SMERO, spol. s r.o. je uspořit zákazníkovi jeho náklady, zjednodušit a zpříjemnit nákup u nás.
Práce pro OZP.

Náplň práce:
Řešení pohledávek.
Komunikace se zákazníky a obchodními zástupci.
Servis databáze.
Naceňování zboží.
Příprava podkladů pro obchodní zástupce.
Domlouvání schůzek.
Práce s e-shopem.

Požadujeme:
Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost.
Příjemné vystupování a komunikaci.
Nadšení a aktivitu v oblasti obchodu.
Tah na branku.
Znalost práce na PC, Word, Excel.

Nabízíme:
Pracovní smlouva.
Příjemné pracovní prostředí.
Vaše práce bude vidět na růstu firmy.
Kolektiv, který táhne za jeden provaz.
Stravenky.
MultiSport benefit (permanentka ke vstupům do sportovišť v ČR)

Nástup možný ihned.
Do předmětu uveďte název pracovní pozice „Administrativní pracovník – Hodonín“
Kontakt: poslat email
Lenka Prokešová, SMERO, spol. s r.o.
Nechoďte osobně, není zde osoba, která by se vám mohla věnovat.
Vybrané uchazeče/uchazečky budeme kontaktovat.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno