Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník pro třídění a evidenci pošty - prac. Šumperk

26.4.2016
FORCORP Human Resources spol. s r.o.
Místo pracoviště
Feritová 2945/1, Šumperk, 787 01, Šumperk
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
odborné vyučení bez maturity
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Směnnost: jednosměnný. Pracovní úvazek: plný. Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP). Nástup ihned.
Informace o pracovním místě: Osobní, telefonická komunikace s klienty, zpracování administrativní agendy, evidence a zpracování pošty (datová i listovní), uvádění klientů, komunikace s klienty, přepojování hovorů a ohlašování hostů, administrativní podpora.
Požadujeme: Dobrá znalost AJ slovem i písmem. Zkušenosti v oboru výhodou, vynikající organizační a prezentační schopnosti, ochotu učit se novým věcem, vysoké pracovní nasazení, reprezentativní chování a vzhled.
První kontakt možný POUZE mailem nebo telefonicky.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní pracovnice pro zákaznické centrum
- komunikace se zákazníky - zpracování kalkulací a nabídek - evidence zakázek v CRM - zpracování poptávek - spolupráce s obchodním týmem Tondach
JOBSYSTEM s.r.o. Hranice na Moravě Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno