Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník

10.11.2015
JEZÍRKA BANAT, s.r.o.
Místo pracoviště
540, Hněvotín, 783 47, Hněvotín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:

  • každodenní komunikace s dodavateli a zákazníky
  • zpracování cenových nabídek a podkladů pro obchodníka
  • zpracování objednávek
  • logistika zakázek
  • fakturace, řešení reklamací
  • obchodní a účetní agenda


Požadujeme:

  • uživatelská znalost PC (MS Office – Excel, Word, PowerPoint, Outlook), internet
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • příjemné a profesionální vystupování
  • vysoké pracovní nasazení, aktivní a samostatný přístup k práci, pečlivost
  • odolnost vůči stresu
  • časovou nezávislost
  • znalost aj (pasivně)
  • řidičský průkaz skupiny B



Výhodou je:

  • znalost účetního programu POHODA – zejména tvorba faktur, výdejky, příjemky, adresář
  • rychlé psaní na pc, popř. psaní všemi deseti
  • zkušenost s jednáním se zákazníky (telefonicky i osobně)
  • aktivní znalost angličtiny


Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců), poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • příjemné pracovní prostředí a kolektiv
  • pestrou a zajímavou práci
  • jednosměnnou pracovní dobu

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno