Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník

16.6.2016
Milan Vobořil
Místo pracoviště
Bečovská 939, Uhříněves, 104 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
odborné vyučení bez maturity
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu: Bečovská 939, Uhříněves, 104 00 Praha 114
Kontakt: Křížová Ivana, tel.: poslat email , e-mail: poslat email

Do svého týmu hledáme administrativní podporu pro autoservis a odtahovou službu s nástupem od 18.7.2016.

Náplň práce:

  • spolupráce s externí učetní – vystavování faktur, komunikace s klienty
  • kontrola podkladů odtahové služby, příprava a zajišťování potřebných dokumentů
  • řešení pojistných událostí za klienta
  • administrativní podpora přijímacího technika
  • zajišťování kancelářských potřeb, pošty


Naše požadavky:

  • samostatnost a pečlivost
  • základní znalosti MS Office (Excel, Word)
  • schopnost si práci dobře zorganizovat a naplánovat
  • příjemné vystupování a komunikativnost


Nabízíme:

  • zaškolení na pracovní pozici
  • různorodou práci v přátelském a neformálním prostředí
  • pevnou pracovní dobu Po-pá
  • 4 týdny dovolené


Své životopisy posílejte na uvedený e-mail.

Benefity

  • Jiné výhody – zaškolení na pracovní pozici

Požadované dovednosti

  • Práce s PC – základní dovednosti PC – základní znalost Excel, Word
  • Jiné – samostatnost, pečlivost, smysl pro organizaci práce

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno