Volné pracovní místo Administrativní pracovník
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně Vyučení
Hrubá mzda
od 20 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Místo výkonu: Bečovská 939, Uhříněves, 104 00 Praha 114Kontakt: Křížová Ivana, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář
Do svého týmu hledáme administrativní podporu pro autoservis a odtahovou službu s nástupem od 18.7.2016.
Náplň práce:
- spolupráce s externí učetní – vystavování faktur, komunikace s klienty
- kontrola podkladů odtahové služby, příprava a zajišťování potřebných dokumentů
- řešení pojistných událostí za klienta
- administrativní podpora přijímacího technika
- zajišťování kancelářských potřeb, pošty
Naše požadavky:
- samostatnost a pečlivost
- základní znalosti MS Office (Excel, Word)
- schopnost si práci dobře zorganizovat a naplánovat
- příjemné vystupování a komunikativnost
Nabízíme:
- zaškolení na pracovní pozici
- různorodou práci v přátelském a neformálním prostředí
- pevnou pracovní dobu Po-pá
- 4 týdny dovolené
Své životopisy posílejte na uvedený e-mail.
Požadované dovednosti
- Práce s PC - základní dovednosti PC - základní znalost Excel, Word
- Jiné - samostatnost, pečlivost, smysl pro organizaci práce
Benefity
- Jiné výhody - zaškolení na pracovní pozici