Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník

17.6.2016
APOS CONSULT s.r.o.
Místo pracoviště
Hlinky 138/27, Staré Brno, 603 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

  • Vedení kanceláře
    • Zajišťování chodu kanceláře
    • Příjem a evidence pošty
    • Vedení skladu v kanceláři (materiály, tiskopisy)
    • Uvádění návštěv
  • Sjednávání schůzek jednateli společnosti
  • Zpracování obchodů a příprava podkladů pro jednání jednatele
  • Tipování smluv obchodních zástupců do systému
  • Komunikace s dlužníky a zpracování intervencí od smluvních partnerů
  • Administrativní podpora
  • Koordinace obchodního týmu – zajišťování porad, dohlížení na plnění administrativních úkonů OZ
  • Komunikace s účetní a zajišťování podkladů pro účetní


Na této pozici požadujeme:

  • Znalost práce s MS OFFICE (outlook, word, excel)
  • Praxe v oblasti vedení kanceláře a zajišťování administrativních činností
  • Znalost a orientace ve finančních produktech výhodou (pojištění, investice, hypotéky)
  • Znalost vnitropodnikového systému MAXX výhodou
  • Zkušenosti s vedením back office finančně poradenské společnosti výhodou
  • Samostatnost při výkonu činnosti
  • Flexibilitu v rámci pracovní náplně a řešení mimořádných úkolů
  • Právní bezúhonnost
  • Základní znalost účetních principů

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno