Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

14.7.2016
Diecézní charita Brno
Místo pracoviště
Gen. Sochora 705, Nové Dvory, 674 01, Třebíč
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Neurčeno

Popis pracovní nabídky

Charakteristika práce
Administrativní činnost kanceláře Domácího hospice sv. Zdislavy, vedení zdravotnické dokumentace, zajištění provozu kanceláře, skladu zdravotnického materiálu, objednávky zdravotnického materiálu, vedení dokumentace spojené se služebními auty apod.

Požadavky na uchazeče 

  • Vzdělání min. SŠ
  • Znalosti práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, internet)
  • Pracovní zkušenost s tímto druhem práce
  • Schopnost se rozhodovat rychle, dobře a samostatně
  • Pečlivost, důvěryhodnost, flexibilita; ochota učit se nové věci
  • Dobré komunikativní dovednosti, příjemné vystupování
  • Loajalita k organizaci, respektování hodnot organizace, trestní bezúhonnost
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič


Nabízíme

  • Práci na úvazek 0,6 až 1 (dle možností a domluvy s konkrétním uchazečem)
  • Zajímavou a kreativní práci
  • V určité míře flexibilní pracovní dobu
  • Možnost dalšího vzdělávání
  • Služební počítač a mobilní telefon
  • Benefity Oblastní charity Třebíč – týden dovolené navíc, stravenky…
  • Práci v dobrém týmu
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody (včetně zaškolení)


V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: poslat email

Žádosti zasílejte do 31. 7. 2016. Do předmětu uveďte: Výběrové řízení
V případě splnění požadavků výběrového řízení Vás pozveme k ústnímu pohovoru. 

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno