Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník

13.10.2016
STABIL ENERGY s.r.o.
Místo pracoviště
Kollárova 2346/2, Jihlava, 1 2, Jihlava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
odborné vyučení bez maturity
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
STABIL ENERGY spol. s.r.o

Preferujete kancelářskou práci v čistotě a pohodlí? Chcete se stále učit něco nového? Staňte se součástí našeho pracovního týmu a ukažte, jaké jsou vaše znalosti IT.
Pracovní náplň administrativního pracovníka: 

  • Kontrola správnosti smlouvy
  • Zpracování a skenování smlouvy
  • Zadání do informačního systému
  • Telefonická verifikace smlouvy



Co našim administrativním pracovníkům nabízíme:

  • Fixní plat 12.500 – 21.000 Kč
  • Mobilní telefon s firemním tarifem
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Možnost zaškolení, prostor k sebezdokonalování


Co od administrativního pracovníka očekáváme: 

  • Zodpovědnost, spolehlivost
  • Základní znalost IT – skenování, email
  • Pokročilou znalost MS OFFICE – Excel


Kontakt:
STABIL ENERGY s.r.o.
Lukáš Pešek, obchodní ředitel
Kollárova 2346/2, Jilhlava 586 02
Email: poslat email
Tel: poslat email Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem poskytnutí zaměstnání.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno