Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník

24.2.2015
Auto Veleslavín Car, s.r.o.
Místo pracoviště
Veleslavínská 457/17, Veleslavín, 162 00, Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Dvousměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Autorizovaný koncesionář vozů zn.Peugeot přijme asistentku na pozici recepční-pokladní do 2směnného provozu.
Denní úvazek 6 hodin od po-pá,střídavá pracovní doba(6,30h-12,30h nebo 13h-19h), nutno počítat s občasnými celodenními záskoky za druhou asistentku v době její nepřítomnosti.
Požadavky: ÚSV nejlépe ekonomického směru, ovládání práce na PC,komunikativní znalost AJ, schopnost a ochota naučit se pracovat s programy zaměstnavatele a k týmové práci,pečlivos­t,spolehlivos­t,samostatnos­t, příjemné vystupování,trestní bezúhonnost,– odolnost vůči stresu, časová flexibilita
Náplň práce:obsluha recepce a pokladny: kontakt se zákazníkem (přímým i volajícím do společnosti),ob­jednávání zákazníků a evidence do programu; pokladní operace a práce s penězi; přijímání platebních karet, evidence pokladní hotovosti;obsluha a evidence žetonů do nápojového automatu; evidence a starost o firemní poštu, scanování a kopírování dokumentů apod.asistenční práce na showroomu: monitoruje a zajišťuje pořádek v prostoru showroomu během dne; spolu s přijímacími techniky zajišťuje půjčovnu vozů klientům; spolupracuje s techniky a prodejním oddělením, obstarává další administrativní práce zadané vedoucími.
Životopisy emailem  poslat email

Benefity

  • Jiné výhody – stravenky

Požadované dovednosti

  • Práce s PC – znalost práce s Word, Excel, Outlook, internet apod.
  • Ekonomika – účetnictví a daňové evidence – základní znalost účetních pojmů
  • Jiné – pečlivost, samostatnost, příjemné vystupování
  • Jiná způsobilost – bezúhonnost, dochvilnost

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – aktivní

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno