Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo administrativní pracovník/ce, recepční

20.9.2016
Project Controls, s.r.o.
Místo pracoviště
Za Humny 3301/18, Boršov, 697 01, Kyjov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracoviště: Za Humny 3301/18, 697 01 Kyjov. Náplň práce: odpovědnost za bezproblémový chod recepce (telefonáty, korespondence), zajištění činnosti sekretariátu ředitele firmy, zajištění reprezentativního chodu při pracovních návštěvách, vedení archivu firmy, administrativní zajištění vozového parku (evidence vozidel), skenování dokumentů (faktury, smlouvy, atd.), evidence ochranných pomůcek, zajištění ostatních provozních činností firmy (backoffice), zajištněí kancelářských potřeb. Požadujeme: SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru, znalost MS Office – Excel, Word, znalost AJ, ŘP sk. B, odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost a pracovní nasazení, dobré organizační schopnosti. Nabízíme: odpovídající platové ohodnocení, motivační program, jazykové a další odborné vzdělávání, další bonusy.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby spravované společností Project Controls, s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti project controls, s.r.o. výhradně za účelem možnosti zaměstnání, a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kontakt na mail:  poslat email

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno