Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník/ce v kanceláři

7.6.2016
TIMBEPLY s.r.o.
Místo pracoviště
1. máje 464, Rožmitál pod Třemšínem, 262 42, Rožmitál pod Třemšínem
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pozice: administrativní pracovník/ce
Místo vhodné i pro absolventy.
Firma TIMBEPLY s.r.o. se sídlem v Rožmitále pod Třemšínem přijme na HPP čerstvou absolventku VŠ jakéhokoliv zaměření na pozici administrativní pracovnice v kanceláři. Potřebujeme znalost NJ (případně výbornou znalost AJ). Požadujeme schopnost komunikace v cizím jazyce po telefonu, dále pak příjemné a milé vystupování, snahu, píli, svědomitost, odolnost vůči stresu, odpovědnost a samostatnost. Nástupní plat: 18.000,–Kč. Po skončení zkušební doby a zaučení zvýšení platu. Náplň práce: veškeré fakturační úkony, e-maily, internet,vše zaučíme. Pracovní doba od 7.00 do 15.30 hod. Svůj životopis posílejte na e-mail: poslat email možný ihned nebo po předchozí domluvě co nejdříve.
Místo výkonu práce:TIMBEPLY s.r.o., 1. máje č.p. 464, Rožmitál pod Třemšínem

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno