Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník/ce

22.9.2016
Invest SJ s.r.o.
Místo pracoviště
Dělnická 397/39, Komín, 624 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Životopis zasílat na e-mail: poslat email


Popis pozice:
příprava a zpracování nabídek nemovitostí a jejich evidence
kontakt s klienty realitní kanceláře, poskytování informací o nemovitostech, organizace a zajištění prohlídek nemovitostí, příprava smluv a jejich evidence
účast na prohlídkách nemovitostí
administrativní podpora (kopírování, skenování, vkládání dat do systému apod.)
asistentská podpora vedení společnosti
organizace času vedení
sjednávání a evidence schůzek
pořizování zápisů z porad
kompletní zajištění chodu kanceláře (např. pošta, kurýr, pokladna, objednávky kancelářských potřeb, zajištění občerstvení, péče o návštěvy atd.)
přijímání a přepojování telefonických hovorů
kontakt s externími dodavateli, úřady a partnery společnosti
spolupráce při organizaci firemních akcí

Požadujeme:
min. SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
praxi na obdobné pracovní pozici výhodou, ale ne nezbytností
vhodné i pro absolventy a OZP
anglický jazyk výhodou
uživatelskou znalost Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
výborné komunikační a organizační schopnosti
zodpovědnost, samostatnost a ochotu učit se
flexibilitu, loajalitu

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno