Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník/ce

5.10.2016
2K CONSULTING s.r.o.
Místo pracoviště
Tovární 915/40, Hodolany, 779 00, Olomouc
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracoviště: Tovární č.p. 915/40, Olomouc. Nástup 1.11.2016 nebo dle domluvy.

Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem kanceláře, příprava podkladů pro vedení společnosti – grafy, tabulky, reporty, zpracování projektů, zájezdů, kalkulací, časových harmonogramů akcí, komunikace s partnery, dodavateli, zákazníky, školskými zařízeními, institucemi veřejné správy.

Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání; znalost práce na PC na uživatelské úrovni; komunikativnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, loajalitu, organizační schopnosti, aktivitu; příjemný vzhled a vystupování; řidičský průkaz sk. B; práce vhodná i pro absolventy nebo pro osoby se zdravotním postižením (není zajištěn bezbariérový přístup).

Nabízíme: práci na plný nebo zkrácený úvazek na HPP v dynamicky se vyvíjející společnosti se stabilním zázemím; příjemné pracovní prostředí, motivující finanční ohodnocení; pravidelná školení; možnost seberealizace a profesního růstu.

První kontakt – životopis POUZE e-mailem.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz – řízení osobních automobilů – skupina B

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno