Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/ice - Inkasista pohledávek

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 15 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Zasílejte životopis na e-mail: použijte odpovědní formulář
Požadavky:
  • vzdělání min SŠ
  • práce ve dvousměnném provozu:
(ranní směna 6. 00 - 14.00 hod, odpolední směna 14.00 -22.00 hod, pondělí až pátek)
  • vysoké pracovní nasazení, zájem podílet se na růstu společnosti
  • samostatnost, komunikativnost, asertivita, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
  • znalost práce na PC, (především MS Office, Outlook)
  • schopnost vést telefonické rozhovory, kultivovaný projev
  • trestní bezúhonnost
Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti
  • odborné zaškolení v problematice
  • možnost profesního růstu dle kariérního plánu
  • zajímavé platové podmínky, po zaškolení vysoce motivující strukturu platu odrážející skutečný výkon
  • zaměstnanecké benefity
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou (možnost přechodu na dobu neurčitou)
  • nástup možný ihned
Náplň práce:
  • telefonický a písemný kontakt s dlužníky
  • sjednávání mimosoudních dohod a jejich následná kontrola
  • zpracování související administrativy
  • zadávání dat do systému společnosti

Vhodné pro

.

Směnnost

Dvousměnný provoz

Pracovní období

od 1.2.2017
 Zpět