Volné pracovní místo  Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Vyučení
Hrubá mzda od 22 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

CZ


Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let.


Požadujeme :

  • znalost a odbornost v oblasti fakturace,
  • znalost účetních operací,
  • výborné organizační a komunikační dovednosti,
  • samostatnost, pečlivost a odpovědnost,
  • znalost práce na PC (Microsoft Office,Outlook, Internet)
  • znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny
  • minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm
  • znalost učteních systému


ENG


Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years.


Require :

  • knowledge and expertise in the field of invoicing,
  • knowledge of accounting operations,
  • excellent organizational and communication skills,
  • independence, care and responsibility,
  • knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet)
  • English, Ukrainian and Russian
  • minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company
  • knowledge of accounting system


CZ


Nabízíme zaměstnanecké výhody:
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Super tým a dobrou náladu při práci
  • Moderní kanceláře v centru Prahy
  • Možnost cestování (za partnery nebo na mezinárodních konference)
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný dnem vydání
  • Pružná pracovní doba, home-office
  • Dovolena 25 dni

Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv budeš chtít. Na opici máme sick days.


ENG


Benefits:

  • Motivating financial remuneration
  • Super team and good mood at work
  • Modern office space in the historical center of Prague
  • Possibility to travel (for partners or at international conferences)
  • Flexible working hours, home-office
  • Vacation 25 days
In addition, we will contribute to your sport (multisport). Occasionally, you can use the home office and work from home or wherever you want. We have sick days for the monkey.

Vhodné pro

Cizince.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 2.8.2022

Máte zájem o nabídku Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
ALEX ILYASH z Choice QR s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět