Volné pracovní místo  Asistent/ka strategického nákupu

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 25 000–28 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

První kontakt e-mailem.

Asistent/ka strategického oddělení - Rajhrad

Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.

Přijmeme asistent/ku strategického nákupu. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů.

Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP.

Co budete dělat:
o Zajišťovat potřebnou administrativu oddělení strategického nákupu.
o Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence).
o Spravovat databázi dodavatelů v interním systému.
o Spravovat dodavatelské ceníky v interním systému.
o Pomáhat s přípravou a realizací dodavatelských výběrových řízení.
o Poptávat ceny u dodavatelů, zpracovávat statistiky a cenová porovnání.
o Řešit nesrovnalosti ve fakturovaných cenách od dodavatelů.

Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a dlouhodobou spolupráci.
o Plat dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 28 000 Kč hrubého při plném úvazku.
o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den).
o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
o 5 týdnů dovolené.
o Kartu do obchodního řetězce.
o Volné víkendy.
o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.

Jaká je naše asistentka/asistent:
o Má logické myšlení; efektivně řeší problémy, má skvělý time management.
o Je komunikativní, umí jednat s lidmi, má obchodní myšlení.
o Má ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
o Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
o Je samostatný/á, pečlivý/á a svědomitý/á.
o Má dobrou znalost programů Microsoft Office, zejména MS Excel (používání funkcí, jako například SVYHLEDAT je pro něj/ni samozřejmostí).
o Nezalekne se ani komunikace se zahraničními dodavateli (ANJ).
o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.

Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail použijte odpovědní formulář Lenka Prokešová.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.6.2024
 Zpět