Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent(ka) / Office Manager(ka) – zástup za MD

18.10.2016
A-WebSys, spol.s r.o.
Místo pracoviště
Kounicova 966/67, Veveří, 602 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Jaké výzvy jsme Ti připravili?
Pokud máš talent na řešení každodenních situací, svým pozitivním přístupem si získáváš sympatie lidí kolem sebe, dokážeš vytvářet „rodinné“ zázemí a podporovat chod firmy tak, aby vše šlapalo, rádi Tě uvítáme. Tvým královstvím bude firemní recepce, tvými pracovními nástroji úsměv, telefon a e-mail.

Co od Tebe očekáváme?

  • Jsi příjemný a komunikativní člověk.
  • Pracuješ samostatně a dokážeš si práci efektivně organizovat.
  • Svou práci děláš pečlivě, je na Tebe spolehnutí, převzetí odpovědnosti za svěřené úkoly je pro Tebe samozřejmostí.
  • Používáš selský rozum a dokážeš operativně řešit každodenní záležitosti spojené s provozem kanceláře.
  • Kamarádíš se s počítačem na úrovni běžného uživatele (e-mail, MS Office), zvládneš pracovat s interním informačním systémem, dokážeš vystavit fakturu. 
  • Máš alespoň roční praxi na podobné pozici.


Co na Tebe čeká?

  • Tvoje práce bude pestrá, nudu u nás nezažiješ, každý den bude jiný.
  • Budeš se u nás cítit jako doma, Tvoje zázemí na recepci bude v centru dění.
  • Práce v centru Brna, stravenky samozřejmostí, firemní akce
  • Dvacet dní dovolené, pracovní doba 8–16.30h, práce na plný úvazek na dobu určitou do konce r. 2017 (zástup za MD).
  • Nástup ihned a skvělá podpora při zaučení


Text kompletní nabídky: https://goo.gl/khjrJ3

Benefity

  • Jiné výhody – firemní akce, stravenky, prima parta

Požadované dovednosti

  • Práce s PC – středně pokročilý – praxe 1 rok
  • Jiné – fakturace, interní info systém – praxe 1 rok

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – pasivní

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno