Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka, administrativní pracovník/ce na oddělení správy památkových objektů

14.10.2016
Národní památkový ústav
Místo pracoviště
Na Perštýně 356/12, Staré Město, 110 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracovní náplň:

  • běžná administrativní a organizační činnost včetně formální korespondence
  • zajišťuje zázemí pro agendy manažerského řízení centrálního pracoviště
  • vedení elektronické spisové služby, evidence smluv, sledování oběhu písemností a vybrané elektronické pošty, psaní zápisů z porad 
  • zajišťování a příprava podkladů pro jednání náměstka GŘ
  • podpora marketingových a administrativních činností Oddělení služeb správy památkových objektů

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou nebo VOŠ,
  • pečlivost, spolehlivost, smysl pro detail
  • praxe v administrativě – výtečná znalost MS Office včetně Excelu
  • výbornou znalost českého jazyka
  • zodpovědnost, samostatnost, organizační a komunikační schopnosti,
  • občanskou bezúhonnost
  • smysl pro diskrétnost a profesní loajalitu

Nabízíme:

  • stabilitu státní příspěvkové organizace
  • platové zařazení dle zák. 262/2006 Sb. a Nařízení vlády č. 564/2006 Sb., plat. třída 8
  • pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování
  • zařazení do programů vzdělávání
  • 8 hodinová pracovní doba
  • bezplatné vstupy na památkové objekty NPÚ i pro rodinné příslušníky
  • příjemné prostředí pracoviště v centru Prahy
  • nástup ihned

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno