Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka managementu

18.10.2016
Amazing Media, s.r.o.
Místo pracoviště
Valová 2357/8, Zábřeh, 789 01, Zábřeh
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
" organizační a administrativní podpora kanceláře vedení společnosti (vedení smluvní agendy vč. personálních agend, sekretářské práce)
" evidence a formální kontrola přijatých faktur
" vyřizování objednávek, zpracování a příprava podkladů k fakturaci
" evidence a pravidelná kontrola údajů spojených k fakturaci
Co požadujeme?
" min. středoškolské vzdělání
" ekonomické vzdělání výhodou
" výborné organizační a komunikační schopnosti
" pokročilá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
" znalost účetního programu Pohoda výhodou
" vysoké pracovní nasazení
" pečlivost, odpovědnost, samostatnost, loajalitu, flexibilitu a iniciativní přístup
Co nabízíme?
" velmi zajímavou, samostatnou pracovní pozici v přátelském týmu
" práce na HPP
" 5 týdnů dovolené, stravenky
" silnou a rostoucí společnost
" podmínky pro další odborný růst
Váš životopis zasílejte prosím přímo na adresu poslat email Odesláním životopisu souhlasíte s tím, aby Vaše osobní údaje uvedené v životopisu zaslaném společnosti Amazing Media, s.r.o. společně s tímto souhlasem byly zpracovávány.
Kontakt: e-mailem

Benefity

  • Podnikové stravování
  • Dovolená navíc

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Pracovník technické identifikace
Hledáme nového kolegu do týmu Zákaznické podpory v Olomouci. Na této pozici se budete starat o zpracování požadavků našich zákazníků týkajících se technické identifikace náhradních dílů a nést odpovědnost za jejich plnění. Také bu ...
JOBSYSTEM s.r.o. Olomoucký kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno