Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Ostrava-město
Zveřejnil:
Úřad práce Ostrava
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Ostrava-město

Volné pracovní místo Asistent/ka medical centra

13.8.2016
TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
Místo pracoviště
Alejnikovova 1822/5, Zábřeh, 700 30, Ostrava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Ostrava – Zábřeh, Alejnikovova 3184/5a poslat email Kontakt: emailem: poslat email

Informace o pracovním místě
příprava podkladů pro faktury, jejich kontrola a následná fakturace
plánování směn, kontrola docházky, příprava podkladů pro mzdy
komunikace s úřady, lékaři, pojišťovnami, hygienou
vyhledávání zdravotnických přístrojů a potřeb
kontrola vybavenosti medical centra
řešení operativních úkolů

Požadujeme
min. SŠ vzdělání
zkušenosti se závodním lékařstvím velkou výhodou
dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky
výborné organizační a komunikační schopnosti
asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci (lékaři)
pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost, spolehlivost
časová a prostorová flexibilita
ŘP sk. B – aktivní řidič
Anglický nebo německý jazyk výhodou
znalost MS office

Nabízíme
zajímavou a dynamickou práci
profesní i osobnostní rozvoj
služební automobil, notebook, mobil
příjemné pracovní prostředí
zajímavé finanční ohodnocení
neformální společenské aktivity

Benefity
automobil k firemním účelům, mobil, notebook


 

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno