Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Pardubice
Zveřejnil:
Úřad práce Pardubice
Může se Vám hodit:
Asistentka Pardubice

Volné pracovní místo ASISTENT/KA NÁKUPU

2.9.2016
FOXCONN CZ s.r.o.
Místo pracoviště
U Zámečku 27, Pardubičky, 530 03, Pardubice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce Pardubice.
Náplň práce:

  • zajišťování materiálu a zboží
  • spolupráce s nákupčím
  • zpracování faktur a archivace dokladů
  • sestavování poptávek pro přijatý požadavek a následná realizace výběrových řízení
  • hotovostní nákupy


Požadujeme:

  • SŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
  • práce s PC – MS Office, SAP
  • ŘP: B – aktivní řidič
  • zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost


Nabízíme:

  • zázemí nejlepšího zaměstnavatele Pardubického kraje
  • dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • závodní stravování
  • příjemné pracovní prostředí a benefity (firemní fitness, výhodný telefonní tarif, slevy u externích partnerů aj.)
  • stabilita a perspektiva kariérního růstu

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Supply Chain asistent/ka
• komunikace se zákazníky a zajištění vyřízení objednávek • práce s Excel tabulkami • práce s programem Microsoft Word, SAP • vytváření reportů pro vedení společnosti • plánování výroby
JOBSYSTEM s.r.o. Přelouč Plný úvazek
týden
asistent/ka ekonomického oddělení
Místo výkonu práce: třída Míru 60, Pardubice. Pracovní doba 8:00 - 16:00 Pracovní náplň: zadávání faktur do systému, vystavování faktur, vedení pokladny, příprava podkladů pro účetní, administrativa, plnění úkolů/požadavků veden ...
SIMIX HR s.r.o. třída Míru 60, Pardubice Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno