Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Frýdek-Místek
Zveřejnil:
Úřad práce Frýdek-Místek
Může se Vám hodit:
Asistentka Frýdek-Místek

Volné pracovní místo ASISTENTKA OBCHODNÍHO TÝMU

26.7.2016
Kanlux s. r. o.
Místo pracoviště
Sadová 618, Frýdek, 1 2, Frýdek-Místek
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Váš profil:

  • Komunikativní, kreativní, zodpovědná a vstřícná osobnost s nadšením.


Vaší náplní práce bude především:

  • Vedení administrativy kanceláře obchodního ředitele a manažerů prodeje.
  • Poskytování podpory obchodním zástupcům.
  • Občasná komunikace s obchodními partnery a řešení jejich potřeb na území především ČR a SR.
  • Zpracovávání statistik a reportingů.
  • Komunikace v rámci firem zahraničního vlastníka.


Požadujeme: Komunikativnost, příjemné vystupování, vstřícný přístup. Praxe na obdobné pozici výhodou. Základní znalost anglického nebo polského jazyka velkou výhodou. Zodpovědnost, aktivita a pečlivý přístup ke svěřeným úkolům. Znalost práce především s MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint…) Řidičské oprávnění skupiny B výhodou.

Nabízíme: Profesní růst v rámci stabilní a úspěšné společnosti. Otevřený a korektní přístup. Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí. Zajímavé finanční ohodnocení (fixní+prémiová složka platu v závislosti na plnění cílů). Stravenky. Další zaměstnanecké benefity.

Ostatní: Plný pracovní úvazek. Nástup podle dohody, nejlépe od 1.9. 2016 nejpozději však 1.10. 2016.

Pokud jste v naší nabídce nalezli svou představu o budoucím uplatnění, pak nám zašlete svůj životopis na e-mail: poslat email a v kopii na  poslat email

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – pasivní
  • Polština – aktivní

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent logistiky s AJ
- práce s firemní dokumentací (payment requests, vystavování faktur) - denní komunikace se zákazníkem v AJ/email, telefon - kontrola podkladů pro celní řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Hnojník - okrese Frýdek-Místek Plný úvazek
týden
Asistent-ka prodeje
A16 7/12/2016 Požadavky: ukončené SŠ vzdělání, prodejní dovednosti, základní povědomí o účetnictví, znalost práce na PC (zejména MS Office), ŘP sk. B, zájem o obor, samostatnost, flexibilita, loajalita, důslednost, zodpovědnost. ...
AUTOEMISTAR GROUP s.r.o. 17. listopadu 2269, Frýdek-Místek Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno