Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka oddělení realizace a služeb

2.8.2016
SAITECH s.r.o.
Místo pracoviště
Havlíčkova 125, Terezín, 411 55, Terezín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

místo výkonu práce: Havlíčkova 125, 411 55 Terezín.
Společnost SAITECH s.r.o., přední dodavatel technologií pro identifikaci osob, sledování a vizualizaci výroby hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici asistent/ka oddělení realizace a služeb.
Náplň práce: administrativní a organizační podpora oddělení, komunikace se zákazníky, partnery a dodavateli, zpracování pravidelných reportů, objednávání a naskladnění zboží, fakturace, skladové hospodářství, vedení personální agendy, správa vozového parku, komunikace s účetní a příprava podkladů pro účtování, správa a tvorba dokumentů, komunikace s úřady (pošta atd.) a pojišťovnami, asistenční podpora vedení společnosti.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání s maturitou, organizační schopnosti a komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování, proaktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost, ochotu učit se novým věcem, uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), ŘP sk. B – aktivní řidič, zkušenost na administrativní pozici v technologické nebo výrobní společnosti výhodou.
Nabízíme: samostatnou a zodpovědnou práci, zaměstnání na dobu neurčitou, práci v mladém kolektivu a širokou škálu benefitů – mobilní telefon, notebook, firemní akce, možnost zapůjčení firemního vozidla.
V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis s fotografií na e-mail  poslat email

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE (28.000 - 35.000,- Kč)
Domluvíte se bez problému anglicky a německy? Máte znalosti z oblasti zahraničního obchodu? Hledáte příjemné prostředí a super kolektiv? Chtěli byste se realizovat a být součástí úspěšné společnosti? Máme pro Vás opravdu zajím ...
Advantage Consulting, s.r.o. Ústecký kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno